سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
۰ نفر

مروری بر اخبار اقتصادی امروز نشان میدهد که مشوق های مالی برای صرفه جویی در مصرف برق فقط مختص مالکان نیست و مستاجرانی هم که مصرف برق را کاهش دهند می توانند با ارایه اجاره نامه و قبض برق در صورت برنده شدن در قرعه کشی جایزه بگیرند.

قبض برق

به گزارش همشهری آنلاین، مروری بر اخبار اقتصادی امروز نشان میدهد که مشوق های مالی برای صرفه جویی در مصرف برق فقط مختص مالکان نیست و مستاجرانی هم که مصرف برق را کاهش دهند می توانند با ارایه اجاره نامه و قبض برق در صورت برنده شدن در قرعه کشی جایزه بگیرند.

فروش ارز اربعین آغاز شد

فروش حضوری ارز اربعین از دیروز هشتم مردادماه آغاز شد. زائران اربعین می‌توانند تا سقف ۲۰۰هزار دینار عراق با نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران دریافت کنند. داشتن کد رهگیری سامانه سماح الزامی است.

نزول ۲۹هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته ۲۹هزار و ۲۱۶واحد کاهش یافت. دیروز شرکت‌های ملی صنایع مس، هلدینگ خلیج ‌فارس، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت تهران بیشترین نقش را در نزول شاخص داشتند.

حکم ۳شرکت متخلف برای پرداخت نکردن سود سهام عدالت صادر شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد برای هر ۳شرکت بورسی که سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند گزارش تخلف تهیه شده و رأی نهایی هم در خصوص آنها صادر شده است.

جوایز صرفه‌جویی در مصرف برق شامل مستأجران هم می‌شود

محمد خدادادی، مجری طرح پویش با انرژی گفت: تمام مشترکان برق، حتی مستأجران با حداقل صرفه‌جویی ۱۵درصد می‌توانند در قرعه‌کشی با انرژی شرکت کنند و از جوایز صرفه‌جویی در مصرف برق بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید

جزئیات و زمان برگزاری حراج‌های شمش طلا و سکه در مرکز مبادله

اعلام شرایط ثبت نام خودرو وارداتی برقی ایران خودرو + قیمت و زمان تحویل

پرداخت ۲۳میلیارد دلار برای واردات کالا

بانک مرکزی از اول فروردین‌ماه تا ۷مردادماه۱۴۰۳، ۲۲میلیارد و ۹۲۷میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تأمین کرده است.

۲میلیون و ۶۸۷هزار و ۴۵۰واحد مسکن وارد فرایند ساخت شد

وزارت راه و شهرسازی‌ اعلام کرد مجموع واحدهای مسکونی در دست ساخت و تکمیل‌شده تحت عنوان نهضت ملی مسکن به تعداد ۲میلیون و ۶۸۷هزار و ۴۵۰واحد رسید و ۴۸هزار هکتار زمین در مناطق شهری تأمین شد.

درآمد ۵۸میلیارد پوندی انگلیس در المپیک گذشته

همزمان با آغاز بازی‌های المپیک۲۰۲۴ پاریس مؤسسه یوکی اسپرت گزارشی منتشر کرد که نشان می‌‎دهد بازی‌های المپیک و پارالمپیک در دوره گذشته ۵۸.۲میلیارد پوند برای اقتصاد انگلیس آورده مالی داشته است.

۵۱هکتار از اراضی ملی استان تهران رفع تصرف شد

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در ۴ماهه اول ابتدایی سال۱۴۰۳ موفق به رفع تصرف ۵۱هکتار از اراضی ملی و دولتی از دست زمین‌خواران شدیم. ارزش ریالی اراضی رفع تصرف‌شده ۵۳هزار میلیارد ریال است.

کد خبر 870266
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 0
    منزل هایی که تربیت گیاه دارند باید تشویق شده تا فضای سبز کشور بیشتر بشود این خانه های کلخانه ای باید مشمول سوبسید بشوند.